TUNAIKAN IBADAH UMRAH & HAJI DENGAN SEMPURNA

Anda Ada Masalah Sakit SENDI Lutut ? tapi nak tunaikan Umrah & Haji!

Tunaikan ibadah tanpa sakit lutut, sendi otot, belakang leher, & sakit perut/period sepantas 5 MINIT SAHAJA!

boleh tunaikan kewajipan umrah & haji tanpa sakit-sakit. Tak perlu lagi bantuan orang lain atau bergantung pada alatan atau ubat pelik-pelik...

Sawdaflex

Habbatusauda Lotion

Membangkitkan kesan teraputik secara transdermal untuk masalah saraf dan sendi yang kronik
⭐⭐⭐⭐⭐
Rating 9.5/10 Lebih 500+ Pengguna
" Perjalanan umrah saya agak jauh, jadi nak kena berjalan sepanjang masa. Bila ada Sawdaflex, kaki tangan yang lenguh ni senang nak ubati. Sapu sikit je terus rasa lega "
Puan Lily
" Suami kerap sakit sendi dan sampai boleh demam. Lepas amalkan Sawdaflex, dia dah tak demam. Kemana-mana bawa je dalam bag. Sebab senang nak pakai "
Syifa
" Saya selalu bawa orang pergi Haji dan Umrah. Jadi memang kehulu kehilir untuk urusan. Lepa jumpa Sawdaflex, saya dah tak risau kalau sakit sendi sana sini. Sapu je "
Cikgu Naz
" Belikan untuk mak ayah yang akan berangkat ke umrah tak lama lagi. Saya memang dah 2 bulan guna dan sendi rasa lega. Saraf pun makin lembut. Nak bagi parent selesa "
Hanis

"Pada Al-Habbatus Sauda itu syifaa(penawar) bagi segala penyakit, kecuali As-Saam(mati)"

check sekarang sebelum berangkat ke tanah suci

Anda ada tak sakit seperti ini?

1. Sakit Pada Lutut

Lutut rasa longgar je, bila berjalan bunyi kruk krak.. Nak naik tangga pun takut sebab sakit sangat. Kadang berdiri pun boleh terketar-ketar, Tuhan saja tahu sakitnya tu

2. Betis Sering Lenguh Dan Kebas

Betis selalu sangat rasa kebas dan lenguh.. Nak berdiri lama2 memang tak boleh, apatah lagi nak berjalan jauh.. Kalau tido malam pulak asyik krem je. Kadang2 betis jadi bengkak dan urat mula timbul, cekang sangat rasa dan sakit

3. Sakit Leher, Bahu Dan Pinggang

Bagi yang ada masalah darah tinggi pasti akan alami rasa sakit dan lenguh di belakang leher.. Bukan tu je, nak buat kerja pun tak selesa bila pinggang juga turut sakit, ibadah pun boleh terjejas dan tak selesa

4. Sakit Tumit, Tapak Kaki Dan Buku Lali

Yang ini ramai dah terkena.. Selalu jadi bila bangun pagi pijak lantai uhh.. rasa menyucuk je tumit dan tapak kaki ni. Berbisa je menyucuk bila nak menapak

Jangan Abaikan!

Ini 4 Bahaya Besar Yang Akan Berlaku Jika Masalah Ini Dibiarkan Berlarutan..

Potensi Untuk Lumpuh

Lutut mungkin perlu dibedah

Sendi sakit lenguh dan kebas berpanjangan

Terpaksa berjalan bongkok kerana saraf bermasalah

paling Teruk adalah anda yang nak Tunaikan Haji Atau Umrah! Macam mana?

Kini tak perlu risau lagi

Ada Penyelesaiannya

Sawdaflex

Habbatusauda Lotion
Penyelamat anda sewaktu haji & umrah

membantu memulihkan saraf yang lemah, sakit sendi, kekejangan otot dan melancarkan peredaran darah

0 +
kembali sihat
0 %
dijamin halal
/10
Berpuas hati
⭐⭐⭐⭐⭐
Rating 9.5/10 Lebih 500+ Pengguna

Kesan positif

keistimewaan Sawdaflex

Melegakan keradangan dengan pantas

Mengurangkan sakit sendi

Mengatasi masalah Arthritis

Mengurangkan sakit perut

Melanacarkan Pegerakan sendi badan

Memberikan kelembapan pada kulit

bau yang sangat menenangkan dan mampu memberikan terapi kepada minda cergas

check sekarang

Diperkaya dengan 4 bahan utama

Peperomia Pellucida

Membantu merawat sakit perut, abses, jerawat, bisul, kolik, keletihan, hout, sakit kepala, gangguan buah pinggang dan sakit sendi.

Coconut Virgin Oil

Mengurangkan keradangan dan memperbaiki gejala arthritis serta membantu mengekalkan kelembapan semulajadi kulit

Red Ginger

Memanaskan badan. Merawat sakit kepala. Menguatkan imuniti badan dan membantu melegakan batuk. Mengatasi rasa loya.

Black Seed Oil

Anti radang. Membantu menggurangkan keradangan pada sendi. Memberikan kelegaan dengan cepat pada sendi.

"Saya rasa lebih bertenaga. Masa mula sahaja sampai di tanah suci, memang badan rasa lemah. Sebab lama di atas pesawat. Nasib baik ada Sawdaflex. Sendi semua legaaa "

- Dr. Fadzilah Kamsah (Penceramah Terkenal)

Bagaimana berfungsi

Fungsi utama Sawdaflex

Meresap Kedalam Kulit

Sawdaflex ini menyerap ke dalam lapisan kulit secara urutan berkonsepkan transdermal, ia akan terus masuk ke dalam kapilari darah seterusnya sendi-sendi yang sukar digerakkan atau sakit. Ia cepat menyebar dan merangsang saraf yang lemah. Menimbulkan kembali urat saraf tak aktif atau tenggelam.

Anti-Oksidan Tinggi

Khasiat setiap herba mengandungi antioksidan yang tinggi, vitamin seperti E dan K serta mineral yang diperlukan oleh tubuh. Herba-herba yang terkandung di dalam minyak ini mempunyai manfaat perubatan terbaik terhadap kesihatan saraf, sendi, kulit dan banyak lagi.

Mencetus Terapi Teraputik

Membangkitkan kesan teraputik secara transdermal untuk masalah saraf dan sendi yang kronik. Ia membantu memulihkan saraf yang lemah, sakit sendi, kekejangan otot dan melancarkan peredaran darah

Memberikan Kelegaan

Sawdaflex dapat membantu anda untuk memberikan kelegaan dan keselesaan sebaik sahaja penggunaan. Selamat untuk di amalkan dan tiada kandungan bahan yang berbahaya, 

Bagaimana Cara guna

Cara penggunaan Sawdaflex

bahagian penting untuk sapuan

Celah jari dan pergelangan tangan

lengan dan juga siku kiri kanan

belakang tengkok dan bahu kiri kanan

betis, lutut dan kaki kiri kanan

Manfaat dari penggunaan

Kesan positif selepas penggunaan

Mudah untuk melakukan pegerakan semasa solat

Mengawal rasa sakit perut atau haid yang berpanjangan

Sendi-sendi badan lebih lancar dan terasa ringan

membantu Membuang angin dalam badan dengan mudah

Melegakan otot yang kejang dengan lembut dan selesa

Melancarkan pegerakan darah dalam anggota badan

Jadi dapatkan sekarang sebelum terlambat

1 Botol

RM59.00

RM109 Jimat RM50

✅ Free Postage

🚚 COD +RM10

2 botol

RM118.00

RM218 Jimat RM100

✅ Free Postage

🚚 COD +RM10

3 botol + Free 1

RM177.00

RM436 Jimat RM259

✅ Free Postage

✅ Free 1 Botol

🚚 COD +RM10

Tiada online banking?

Nak Order Melalui Whatsapp?

Tel: 011-3981 5003
Email: [email protected]

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Sawdaflex ini bersaiz 40ml

Sapukan pada bahagian yang terasa sakit seperti sendi dan bahagian yang sakit pada badan. Guna hanya apa bila perlu

Bahan Sawdaflex adalah 100% semulajadi dan halal untuk diamalkan. Malahan tidak membatalkan wudhu

Boleh digunakan tanpa sebarang masalah. Boleh di oled pada luaran anggota badan

Boleh digunakan tanpa masalah. Tiada sebarang alahan dari segi bahan kandaungan. 

InsyaaAllah bebas kesan sampingan kerana bahan didalam Sawdaflex ini adalah 100% semulajadi bebas bahan-bahan terlarang dan toksik berbahaya.